4 aylık olmamıza 4 gün var.14,5-19,5 haftalar atagımızı sonuna kadar yaşıyoruz🙄Memeye ilgisi azaldı, gece çok sık uyanıyor(10-15 dk da 1 e kadar düştü) çok mızmız hatta dün gece 3ten sonra uyumadı diyebilirim.Sabahta kısa kısa uyudu ve her uyandıgında ağladı.Bu akşamda 9.30 da zor uyuttum.Ne zaman bitecek bu süreç ya😞😞 Siz nasıl geçiriyorsunuz? Ya da geçirdiniz bu dönemi.Varsa önerileriniz lütfen paylaşın.Tek başıma bakıyorum çok zor 😞