mrzuznnnn grip de özellikle bol bol burnunu açmanız gerekir. Sarımsak kürünü deneyebilirsiniz yaşı uygunsa. Hlamur verebilirsiniz.Uyuduğu zaman yastığını biraz eğimli yapabilirsiniz oksurugune iyi gelir yada uyurken baş ucuna soğanı kesip içine karanfil batirabilirsiniz oda iyi gelir. Geçmiş olsun.