Ervaeneserpil Canım biz de bebeğimde yaşadık bu problemi 2,5 aylıktı. Ben 3 gün aç yattığını bilirim bizimki biberonuda kabul etmedi başta. Ne meme ne biberon artık oturup ağlıyordum bebek hemşiremize mesaj atmıştım neden emmez acaba 3 gündür hiç emmedi nerdeyse diye . Kullandığın değişik bir koku varmı ya da adet dönemindemisin demişti . 2 sinde de değildim ama bu durum 1 ay kadar sürdü bizde ama ilk 1 hafta çok şiddetliydi kucağımda gezdirerek mi denedim hoplayarak emzirmeyi mi denemedim .1 hafta sonra sadece yatarak emmeye başladı. Ben enjektöre sağdığım sütümü çelip öyle beslemiştim emmediği zamanlarda. Hastanede doktorumiz göstermişti öyle az da olsa içirebilmiştim geçici bir durum ama anneyi biraz zorluyo genelde büyüme atağından oluyo ama geciyo suan 6 aylik benim bebegim istedigim gibi emzirebiliyom artik ama o zamanlar yatarak emdigi icin disari ciktigimda falan cok zorlaniyodum ac dönüyoduk eve sonradan sutumu sagip biberonla vermeye basladim cok sukur hic birakmadi emmeyi halada asiri duskun . İnsallah en kisa zamanda gecer 😊