HurremSultannn merhaba,
Hiç utanmayın, kesinlikle söyleyin. Sağlıkta ayıp olmaz gerçekten. Benim 3 senedir kontrole gittiğim kadın doğum doktoru erkek bir doktor mesela, utanacak olsak bundan utanırdık sanki :)
Siz kesinlikle bu durumdan bahsedin çünkü normal değil, bu da bir belirti olarak görülebilir teşhis açısından. Çok geçmiş olsun🙏