Merhaba hanımlar,
Bizim kız hiç emeklemeden yürüteç içinde dolanmaya başladı. Yere koyunca asla emeklemiyor ama yürüteçte fıldır fıldır dolanıyor. 11 aylık yeni olacağız hala yürüme emaresi yok. Yürüteç kullandığı için yürümesi geç mi olur? Emeklememiz dediğim gibi hiç yok yürüme emaresi de yok