Bebeğim 9 ayını geçti, işe geri dönmek zorundayım artık bayadır uzattım. Ücretsiz izin almam da mümkün değil. Babasıyla nöbetleşe bakacağız oğlumuza. Vardiyalı çalışıyoruz. Ama tam da bu aralar ayrılık kaygısı başladı dibimden ayrılmıyor tam büyüyünce daha rahat işe başlarım demiştim şuan beni görmezse ortalığı yıkıyor. Bir de hala memeye düşkün ek gıdayla pek arası yok. Nasıl yapıcam edicem neler önerirsiniz????