byzyldz evet hanefi mezhebındenim. Bu ikinci doğumum . İlkide hemen 40 dan sonra kesilmeden kanama devam etti ama ozaman tamamen adet kanamasıydı 6 gün sürdü 7 de bitti . Sonra Tam 1 ay sonra tekrar tarihinde geldi onu adet saymıştım . Ama bu ikinci ,ilkten farkı kan olmaması akıntı olması yinede 5 -6 gün her gün gelmesede ara ara gelmeye devam ediyor . Buda adet sayılır mı bilemiyorum , gün aşırı gusül alıyorum kesildi galiba diye . Eğer özürse gusül gerektırırmı ? Yoksa normal abdest alıp namaz kılınabilir mi