Hanımlar merhabalar
45 günlük bebeğim emerken memeyi sürekli bırakıyor ağlamaya başlıyor ve memeyi tutturmakta çok zorlanıyorum 1 haftadır böyle . Ama emmeyi bırakacakmı 😭 sütüm yetmiyor mama takviyeli ilerliyoruz . Red dönemi başladı sanırım sizlerde yasadınızmı ne yapmam gerekiyor bu süreçte