leman1 Merhabalar 1.5 aylık bebem var gaz sancısı çekiyor kıvranıyor kuzum ama dikkat ettim kaç gündür ağzının içinde köpük köpük tükürüğü . Disari taşıyor normal mi acaba. Tecrübe ettiniz mi acaba paylaşırsanız sevinirim