Kizlar merhaba,
Bebegim 6.5 aylik. Ek gidaya biraz erken baslamistik mama ile beslendigi icin. Su an 2 ogun seklinde gidiyoruz. Ogle yemeginde corba/sebze puresi gibi seyler veriyorum. Ikindi ogununde de meyve veriyorum. Hicbirini yemiyor hepsini cikariyor ya da diliyle itiyor. Bugune kadar sevdigi seyler:
Tarhana Corbasi
Avokado
Murdum Erigi
Sizce sevdigi seylerden mi devam edeyim yoksa yememesine ragmen yeni pureler mi yapayim? 😅
Gercekten hic yemiyor bu arada yukarida saydigim seyler haric.