kubra00k Köfteyi güzel yapan hanım aranıyor, tarif 😀😀 ya köftelerim güzelde tadını ben pek beğenmiyorum, güzel yapan bir hanım tarif yazabilir mi❤️☺️
Katya kubra00k ben normal köfte tarifine çok az salça katıyorum güzel oluyor bide dolapta dinlendirmek lazım yoğurdundan sonra
Evaninanasi kubra00k bence püf noktaları uzun uzun yoğurmak ve dinlendirmek. Onun dışında klasik tarifi uyguluyorum
cocomelon33 kubra00k bir çay bardağı yazıyor tariflerde genelde ama ben o kadar çok koymuyorum ya cıvık olursa diye 😄 yarım çay bardağı sade soda yarım çay kaşığı karbonat koyuyorum
Dimplesbaby Kıyma galete unu soğan rendesi suyu iyice sıkılmış tuz karbonat limon suyu katıp iyice yoğuracaksın baya bi yoğur sonra dolapta dinlendirip pişir afiyetle ye
motherisbackk kubra00k ben herkesten farklı olarak içine pekmez atıyorum. Kıymayı klasik yoğuruyorum uzun süre sonra dolapta bekletiyorum yağsız bir şekilde de kızartıyorum
Esoz1110 kubra00k kıyma,soğan,sarımsak,maydanoz,galeta unu,az da ekmek,pul biber,karabiber,kimyon,tuz hepsini göz kararı koyuyorum yiyesim geldi iyimi😅😅😅😅
motherisbackk Esoz1110 pekmez atınca böyle köfteci yusuf yumuşaklığı oluyor 😍 birde tat veriyor çok seviyoruz biz
fisnereceli kubra00k annem teyzesinden bende annemden öğrendim tarifi. Ne zaman yapsam herkes çok beğeniyor. Kıymanın içine soğan rendeliyorum, biraz ekmek içi, kekik, kimyon, tuz ve karbonat ekiyorum. Yarım saate yakın çok iyi yoğuruyorum ve yarım saat dolapta dinlendiriyorum.
Ozra kubra00k ben hep danayla kuzuyu karıştırırım birde galeta unu katmam köfte harcıyla yoğururum. Az bir şeyde karbonat