19 buçuk aylık oğlum doğduğundan beri emzik müptelası. 24 saat emer hatta ağzında emzik olur elinde ekstra emzikle gezer birini takar birini çıkarır emzirirken bile bir memeden diğerine geçirdiğim 5 saniyelik arada emer yemek yerken ağzına bir lokma alır üstüne emziği takar beraber çiğnerdi. Asla ilgisini dağıtmama izin vermezdi ve artık çok sıkılmıştım bu bağımşılıktan. Geçen gün hastanede afiş gördük eşimle bağımlılığın her türlüsü zararlıdır yazmışlar altında görsellerde biri sigara içiyor biri alkol tüketiyor bir bebekte emzik görüyor o gece rüyalarıma girdi o görsel ve dün sabah kerem uyanınca ağzından emziği aldım ve tüm gün bütün işimi gücümü bıraktım onu mutlu etmek için uğraştım ilgi dağıtmak için çok zor bi gün oldu en önemliside ona anlattım oğlum emziğin gitmiş sen artık büyüdüğün için sana zarar vermemek için artık sana kendini emdirmeyecekmiş dişlerini bozmamak konuşmanı geciktirmemek için artık o yok diye uzun uzun anlattım, gecemizde çok zor geçti ama 24 saati tamamladık bu sabah gayet sakin uyandı ve bu saat oldu hala hiç sormadı sanırım başardık 😍😍😍🥳🥳🥳🥳🧿🧿🧿