segah06 Kızlar kızımı doktora goturmem lazım ve burayı pek bilmiyorum. Gidip memnun kaldığınız doktorunuz var mı
onefinemom ilaxidexi Anlaşmalı sigorta yoksa 3 civarı sanırım? Yanlış bilgi vermeyeyim tabiki ama . Biz 1800 veriyoruz
ilaxidexi onefinemom ilgisi alakası nasıl acaba, bebeğim şu an 3 aylık henüz bir doktora sabit kalamadık. boy kilo ölçüp bir şey yok diyip yollayanlardan mı yoksa ayına göre bilgi vs veriyor mu
onefinemom ilaxidexi Bayağı anlatıyor ya her ay neler beklememiz gerektiğini vs . Çok ilgili çok da tatlı bir doktor. Hastane zaten güzel bir hastane, doktorları da aynı şekilde. Tavsiye ederim kesinlikle