sezerckmom Napabilirim anneler yardm edin ek gıda da fazla vermiyorum bazen kabız oluyor her zaman gazlı inliyerek gaz çıkarıyor yavrum…
babyboy_35 sezerckmom anason verebilirsiniz çayını araştırın isterseniz gaza çok iyi geliyor kimyon da öyle yemeklerine kimyon katın kabızlık çekiyorsa da aç karnına üzüm verin
babyboy_35 sezerckmom rica ederim benim bebeğim kolik 5 buçuk aylık hala gaz sancısı çektiğinde 2 çay kaşığı anason veriyorum rahatlıyor ek gıdaya da başladık biz kabızlık oluyor üzüm veriyorum rahatlıyor