bianneeee sıkma canını o günler çabuk geçiyor. Lohusalık da var. Bebişin zamanla alışacak. Biraz toparlanınca her şeyi düzene binecek. Ben sürekli ağlardım. Hem emzirirken göğüslerim çok yara olmuştu hem kızımın huyunu suyunu tam çözemediğimi düşünüyordum. Bi de biz yoğun bakım anneleri daha hassas oluyoruz. Ama çok çabuk geçiyor zaman 😊 sen sadece elinden geldiği kadar ayaklarıyla oynaya, kulağıyla oyna, burnunu hafif sık uyanır bebiş