Sekeranne4 kesinlikle ve kesinlikle gitmeyin derim. Ben yazılan yorumlarin çocuğuna katılımıyorum. Hastaye gitmek mecburi fakat bu durum keyfi. Hasta olursanız cidden yok yere kendinizi suçlu hissedeceksiniz. O kadar çok bulaşıcı hastalık var ki şu anda. Kuzenim uyuzdu ve asla kimseyi dinlemeden düğün düğün gezdi. Başka bı hamile kuzenimle beraber düğünde halay çekti. Uyuz olduğunu da kimseye söylemedi. O kadar çok düşüncesiz insan var ki. Kendini ve çocuğunuzu riske atmayın. Kimse 25 günlük bı anneyr düğüne gelmedin diye darılmaz