Iyi aksamlar Annelerim
Cuma günü allah izin verirse 17 Aylik oglum Sünnet olucak,Narkoz ile yapacaklar
Degil bezini acip bakmasina ellini bile dokundurtmuyor,ondan Narkoz ile
ama benim asil sorum,Sünnet sonrasi iyi gelenler,siz neler yaptiniz, ilk günleri nasil atlattiniz??
düsündükce Nefesimi kesiyorlar,ben baya korkuyorum ya 😩😭😭😭