Bebeğim artık 5 ayın içinde ve genel olarak uyku problemi doğduğundannberi var yenidoğanlen bile çok uyanık kalırdı ama artık geceleri 4 5 kere uyanıyo bu saydıklarım ağlamalı uyanmalar emiyor gece bide ekstra mama veriyorum 3 e çıkardık mamayı açtır ondan uyumuyodur diye ama veriyıruz bi saat sonra tekrar uyanıyor artık perişan oldum gündüz de genelde 20 dakika falan uyuyo iki kere dün gece 3 de uyandı sanki hiç uyumamış gibi 5 e kadar uyanık kaldı artık oyun halısına bıraktık zar zor ağlaya ağlaya uyuttum napcam neden böyle oluyo bakıyorum sosyal medyafa insnalar deliksiz sabaha kadar uyuyor diye paylaşımlar yapıyo ya da bir kere uyanıyor diye bizimki 2 3 kere uyansa biz mutlu oluyıruz