Kızlar merhaba, 3 ay 8 günlük oğlum var. İlk iki ay sadece anne sütü verdim ama oğlum doymadığı için ek mamaya başlamak zorunda kaldım. Yaklaşık 1 aydır aptamil mama ile destek oluyordum fakat iki gündür golden goat mamaya geçtim ve bugün kakasına baktığımda kına yeşili gibi kaka yapmıştı çok kötü kokuyordu. Bu durumu yaşayan varsa beni bilgilendirebilir mi ? Bu renk geçici mi ? Normal mi ? Ve ben bu mamaya devam etmeli miyim ?