Geceleri uyumak istiyor ama uykuya bir türlü geçemiyor gözlerini kapatıyor sonra birden bi açıyor ağlamaya başlıyor. İştahsız emerken iştahlı bir şekilde emmiyor. Verdiğim ek gıdayı istemiyor. Ağzında birşey varmışta çiğner gibi yapıyor hep. Eskisi gibi gülmüyor. Bir derdi var belli. Diş mi sizce ? Hiç dişi çıkmadı nasıl olur bilmiyorum. 6. Ay aşılarında ateşimiz çıkmıştı. Onunda yorgunluğu olabilir üstünde.
Diş çıkarma belirtileri neler ?