Kızım 2 aylık kolik bir bebek ayakları sürekli karnında kaka yapmakta zorlanıyor ağızdan gaz da çıkarmadığında yeteri kadar karın ağrısı yapıyor bir sürü damla deneyimledik hatta geçen hafta nurse haveyin yan etki yapmasıyla maf olduk sürekli ıkınıyordu ne mama yiyebildik ne uyudu 6 gün geçirdik böyle her bebekte farklı etki ediyor damlalar şuan biogaia probiyotik sap simplex gaz damlası kullanıyoruz yeni doğan hemşiresi tavsiyesiyle şükür diyorum şuan ama tabi her bebekte farklı etki ediyor ama gaz damlalarını bebeğin kilosuna göre vermek gerekiyor fazlasını verirseniz karın ağrısı ve ıkınmaya yol açıyor bilginize