ddm3636 23 günlük we baby biberon almıştım sütüm çok azaldı mama vermem lazım ama biberon içmeyi bilmiyor tavsiye edeceğiniz biberon var mı
01012024 ddm3636 bebeğim mama ile besleniyor hep benim ilkin avent alıyodum şimdi chicco danda aldım bi tane oda güzel yumuşak uçlu kullanımı kolay gibi bebeğim içerken terlemiyor
ugrakyagiz ddm3636 1 sene boyunca normal yuvarlak kullanmıştım tutmadı takı aventin biberonu kullanana kadar
Zehrabaysan ddm3636 avent ama sakin yenidoğan olanı almayın akışı çok yavaş kızım çok aglıyordu.uç olarak 1 numara tercih edin
cann65 ddm3636 uçları farklı yenidoğan, Yavaş akışkan,orta akiskan, hızlı akışkan diye farklı başlıkları var
momandboy ddm3636 benim bebeğim hem avent hem de lansinoh ile mama içiyor her ikisini de doğduğu günden beri tutuyor hiç red yaşamadık