Yasemin-34 mugeturanoglu1 hiç yapamıyor bir iki gün boyunca sonrasında ise fitil verincede taş gibi zorlanarak yapıyor malesef
Yasemin-34 nurcanco fitil ne zaman verirsem anca ozaman diyer türlü ikinmaktan uyuyamıyor ikinicam diye kusuyor ve fıtığı olduğu için çok bekleyemiyorum bir yada iki gün en fazla
Yasemin-34 Asrauf bizde deneyerek öğrenicez sanırım ama denerken de sorun yaşamaktan korkuyorum çocuk busefer de rahatsızlanır diye cekiniyorum acikcasi
Asrauf Yasemin-34 orası öyle canım bende cok çektim her anne adayı gibi ama her mama da cocuga yaramıyor hepsinin bünyesi çok farklı kabul ediyor o yüzden similac benim için vazgeçilmez oldu sma mama da yaramamıstı gaz vs oldu onda da
fatma1965 kesinlikle bebelac gold deneyin, fermente bir mama olduğu için sindirimi çok rahat, çok memnun kalırsınız
Mete_moms aysenur06 bizimki hipp combiotic önerdi canım valla hastanede zaten aptamil kullanıyolarmış o gaz yapınca muhtemelen önermedi sindirimi en kolay mamalardan biri hipp combioticmiş öyle demişti
Naciyegormez Bebeğim yirmi günlük bizde bebelac gold ar kullanıyorduk gazdan deliriyordu dün gece hiç uyumadı diyebilirim bugün eczacıya danışıp hipp combiotic aldık biogaia gaz ilacı ile kullanıyorum hatta spa simplex de verdi şuan rahatladı gibi gözüküyo umarım işe yarar 🤲
Mete_moms Naciyegormez biogaiayı her gün aynı saatte 5 damla şeklinde vermeye dikkat edersen çok faydasını görürsün canım saatine özellikle dikkat et o şekilde etkili oluyormuş ☺️ Ne gaz ne kabızlık ne reflü kalmıyo çocukta valla ben de hipp combiotic kullanıyorum biogaiayla beraber faydasını görceksindir bende ben öyle kurtuldum valla hiç gaz çıkarma derdim kalmadı bir ay içinde tamamen düzene girmişti
balannesiii Yasemin-34 aptamil benim oğlumuda resmen mahvetti kakasını günlerce yapamadı bitti yawrum ağrıdan😢 1 ay sonra hemen bebelac golda geçtim ve cok memnunum 1 yasnda olucak hala kullanıyorum tuvaletinde hiç bir sorun olmadı gereksizde şişirmedi cocugu gayet sağlıklı şükür
Mete_moms Naciyegormez öyle valla kullanmadıgın gün farkedersin 😂 biz bir hafta kadar kullanmadık çocuk hem kabız oldu hem kustu durdu mahvetti beni 😂😂😂😂 tekrar başladık normale döndü 😅