[silindi] Kızlar sorum başlıkta demir desteği için temiz içerikli diye bu markayı almak istedim. Eczacı normalde çocuklarda kullaniliyor biraz daha düşük dozda verebilirsin dedi
gnsse [silindi] ocean microfer şu kırımızı kutu değil mi yanlış bilgilendirme yapmayayım da, Aslı 4-10 yaşına kadar verilebiliyor kilo başına 1 yada 2 damla olarak hesaplamanız lazım mesela bebeğiniz 6 kiloysa ya 6 damla yada 12 damla verebilirsiniz 12 nin üstüne çıkamazsınız ama
Ucansupurge [silindi] Verilir tabi ki demir damlası demir damlasidir. Çok etkili olduğunu söyleyemem ama.
Azra00 [silindi] bende ocean microfer kullanıyordum kilo başı bir damla şeklinde, yalnız araştırdım burda da çok rast geldim temiz içerikli olmadığıni öğrendim bestiron damla alacağım onla devam edeceğim d vitamini olarak ocean d kullanıyorum
[silindi] Maviorkide canım kullandım sağlık ocağı ferrum verdi onu bitirdim içinde parafen olduğu icin kullanmak istemiyorum ocean çok temiz icerikli d vitamini kullanıyorum çok severek içiyor şimdi demir için de ocean almak istedim eczacı böyle söyledi
[silindi] gnsse evet evet kırmızı olan burda aslında herkes kullandığını yazmıştı bende ona dayanarak alayım dedim eczacı 4‐10 yaş grubundaki çocuklara veriliyor 1 yaşındaki bebeğe istersen dozu az olarak verebilirsin dedi aklım karıştı sorayım dedim
Maviorkide [silindi] kan testi yapıldı mı devam mı denildi çünkü 1 yaş sonrası test ile devam ediyor diye soruyorum
gnsse [silindi] bende kullanıyorum kilo başı damla hesabı yapılıyor gönül rahatlığı ile kullanabilirsin tadı güzel ayrıca
gnsse 01012024 ikisinide sabah saatlerinde ver d vitamini akşama doğru verdiğinde uykusuzluk yapıyo demirinde sabah verilmesi lazım çünkü emilimi daha iyi. Sabah ilk uyanınca demiri ver yarım saat besleme ama aç karnına emilim artıyormuş tok verirsen de sıkıntı değil ama. Araya 4 saat koyup d vitamini verebilirsin. Her ne kullanıyorsan kullan araya 4 saat kuralını koymakta fayda var birbirlerinin emilimini etkilemiyor
01012024 gnsse tamam tşk ederim 🌺 o 4 saatlik arayı bilmiyordum ona göre veririm en azından kullanıcaz bari yarasın bebişlere
Sermec27 Azra00 aynen bende 3 yaşına kadar kullandım oğlumda içeriğinde sodyum benzonat varmış sonradan farkettim buradan duymuştum onu bıraktım bestirona geçtim
susey Benim bebeğim 15 günlük ve 3 kg, bu damladan 3 damla vermemi söyledi hemşire ama 4-10 yaş yazınca tereddüt ettim. Bi sorun olmaz değil mi sizde yeni doğduğundan(15. Gününden) itibaren kullandınız mı?