Nasıl anlatılır bilmiyorum, 15 haziran 2023 doğumlu kızım öfke nöbeti geçiriyor. Açmak gerekirse kendini yere atıyor, ağlıyor, tekmeliyor, saçıni çekiyor. Normalde de uslu bebek değildi, hep hareketli hep hoplayan bir bebekti. Şimdi asla elinden tutulsun istemiyor. Ev 3. Katta ona merdivenleri kucakta çıkmıyor elinde tutuyoruz kendisi çıkıyor. İstediği olsun diye bağırıyor. Doktorumuz biraz erken 2 yas sendromuna girmiş olabilir dedi. Ama ben endişeliyim. Bebeği böyle olan var mı? Oyun terapisi çocuklarda 2 yas sonrası diyor. Gitmelimiyiz bilmiyorum