Oglummcanimm canım burada çok uyuzla ilgili tedaviler paylaşanlar olmuştu bende onların paylaşımlarını bir gün uyuz filan olursak lazım olur diye notlara eklemiştim. Sana direkt kopyalayıp yapıstırayım sen denemek istediklerini deneyebilirsin çok geçmiş olsun.
Uyuz için krem
Wilkinson pomat tüm vucuda sür streçle 3 gün kalsın sonra yıkan evdeki herşeyi poşetle ve 3 gün havasız kalsın 3 gün sonra herşeyi de yıka. Sonrasında 1 sene filan turşu baharat salça gibi kaşındıracak şeyler yenmeyecek
Uyuz lavanta kokusunu sevmezmiş lavanta suyu kullanılmalı
Bebeklerde metrinin şanpuanı ve losyonu
Sirkeli suyla yıka kükürtlü sabunla duş aldır.
Tek çözümü ziver tablet. Tüm ailenin içmesi gerekiyor.
krem karışımı aldılar eczaneden ve hap aldılar. Kıyafetleri 3 gün havasız bekletip yüksek ısıda yıkadı çok şükür geçti
⭐️xabion losyonu var yetiskinler icin yesil kutu bebekler ve çocuklar icin pembe kutulu olani alın 3 gun boyunca her gun vucuda surulecek 4.gün banyo yapılacak banyodan cikmadan da sirkeli su dökün kndinize Not geçiyorum ailede kac kişi varsa ister uyuz belirtisi olsun ister olmasin surecek yoksa kurtulamazsiniz uyuzdan bide bu losyonun kokusu biraz agir gecmiyor pek kiyafetten o yüzden kullanmadığınız bi kiyafetiniz olabilir isinizi gördükten sonra atarsiniz kıyafetlerinizi örtü herseyi en az 60 decede yıkayacaksınız sirkeyle evi temizleyin bu banyo sonrası kiyafetleri utulemeden giymeyin
bu birinci asamaydi
2.asamada 1 hafta sonra bu losyon ayni sekilde tekrardan uygulanacak
tedbiri guzel almazsaniz 7 yil uyuzla yasayan bi türlü atlatamayan da var
Natur Aren scap-eks cilt bakım losyonu
Biz doktora danıştık canım bebekler ve emziren anneler bunu kullanabiliyor 2 hafta eczanenin karışımını sürdük bunu da korunma amaçlı sürmeye devam ediyoruz doktora bir sor bu ilacı bitkisel tamamen 3 günde 1 korunma amaçlı sürülüyor bizim hala geçmedi o yüzden 10 gün üst üste sürdük birde spreyler çıkmış koruyucu kıyafete sıkıyormuşsun hastalıktan flan koruyormuş bitten uyuzdan hastalıktan flan malesef ülkede salgın korunma amaçlı sürebilirmiyix diye sor
💥taze nane yapraklarıyla ov
💥kekiği sirkeyle kaynatıp günde 3 defa pansuman yap
Dr. Şehriyar Nazari
3 gün 3 gece banyo etmeden wilkinson kullandık 3 günde geçti kaşıntı kalmadı sonrasında 3 hafta sonra yumurtaları içinde 3 gün kullandik banyo etmeden tamamen geçti bu arada kükütlu sabula liflendik halada lifleniyoruz bulaşmasın diye çok şükür 1 sene geçti tekrarlamadi bu arada kıyafette 3 gün yasayabiliyo 2 3 parça kıyafet ayarlayın günlük onları kullanın gerisini kullanmayın kullandığınız kıyafetleri en az 60 derecede yıkayın ve evi wilkinson surdugunuzde sirkeli suyla temizleyin carsaflarida her gün değiştirin 60 derecede yıkayın yine tamamen kurtuluyorsunuz o zaman alah yardımcın olsun canım wilkinson kullanmadan önce yani bu dediklerimi yapmadan önce 6 ay çektik karaimlar hiçbir işe yaramadı