gamzeci aynı durumdayiz sizinle sadece biz 1 yas 21 gunluguz . Yasinda gittiğimizde 400 gram kaybetmiş zaten ayda alabileceği ortalama oydu vermek yerine sabit dursaydi keşke. Sağlık ocağı hemsiremiz sen normalsin dedi eşimi sordu o zaten çok zayıf itahlida biri değil genetik minyon takip eder üzülme çok takip et dedi. Pazartesi randevu aldım istahida yok.
Arkadaşımın kızı var 2 yaşında 10 kilo boyda yaşa göre kısa ama onunda genetik fakat o yiyor maşallah