Ceylan5425 Arkadaşlar naptınız gönderdinizmi 1.sınıfa m ettim ben yazdırdım oğlum var benim inşallah erken yqzdırmamışımdır
NeslihanBusra Ceylan5425 2018 ağustoslu benim oğlumda, zaten zorunlu okul ağustoslulara. Dün gittik biz uyum haftasına
aannnnee Ceylan5425 Ağustos doğumlu erken değil. Ocak şubat mart Ekim Kasım aralık doğumlu çocukları önermiyorlar