Oğlum da 8 ay 9 günlük 👶 Desteksiz oturuyor , birlikte oyun oynamaya bayılıyor , biz yemek yerken yanıma oturturum babasını beni izler, genel de konuşuyorum ona bunu çok sever , herşey anlatıyorum, baba anne dede gel gibi kelimeler söyler , sesleri taklit eder , ben de onun sesini taklit ederim bu çok hoşuna gider 😊 ona çok kitap okuyup konuştuğum için insanlar muhabbet edince onları dinler , yürüteç kullanmıyorum ama kolundan destekleyince adımlar , Bu şekilde hanımlar il🌹 sizin oğullarınız nasıl 🙂🙂