Menekkse Çocuğunu kreşe gönderen anneler takviye olarak neler veriyorsunuz? Ya da şunu yapıyorum hastalık görmedik diyen var mı? 1 ay oldu başlayalı ama her haftasonu bi hastalık oluryor neredeyse. Kışa hazırlıklı girmek istiyorum. Bal yediriyordum kışın her sabah şu sıralar kestik. Ona başlayayım. Başka önerisi olan var mı? Bal sarımsak limonu hasta olduğunda yapıyorum aslında her gün versem nasıl olur ? Eczaneden aldığınız takviyeler de varsa merak ediyorum. Teşekkürler.
Sblatc Menekkse ben geçen sene beyorganik atom almıştım hastalığı kolay atlatmasını sağlıyo her gün bi kaşık verirseniz bağışıklığı da güçlendirir. Bir de udi hindi yağı kullanıyorum
Oglumunannesiyim__ Menekkse bende 10 gündür enterogermina kullanıyorum birde hiç eksik etmediğim ocean balık yağı multi olan pazartesi günü başlayacak oğlum kreşe inşallah faydası olur onun harici birde her gün annemin kendi yaptığı pekmezi içiriyorum
Kartaldeniz Merhaba Ben de umka diye bir damlaya başladım Eczamız önerdi kullanan arkadaşlarım da çok memnun Bağışıklık sistemini artıyormuş Günde iki damla veriyorum direk de veriliyormuş suyuna da katılabilirmiş Oğlum 4,5 yaşında
Kartaldeniz sdfkty 1 yaşın üstü çocuklarda kullanılabiliyor 2 damla dedi eczacım Ben de 40 yaşındayım kendim için de 3 damla kullanmamı önerdi canım
Hale0108 sdfkty üst solunum yolu enfeksiyonlarında yardımcı bir damla ama bize doktor her zaman kullanın demedi hastalık zamanında kullanıyoruz 1 yaşından beri
Deletedmom_121 Menekkse oceanın vitamin takviyeleri bu kış kullanmayı düşünüyorum balık yağı çinko grip olacağı zaman meyve çayları yapıyorum yada genzi akınca bebekken çok faydasını gördüm. Propolis kullanıyorum zaten tavsiye ederim burun temizliğini de çok önemsiyorum birde arada probiyotik kullanıyorum bağırsak florası için
sdfkty Deletedmom_121 bununasıl kullanıyorsunuz acaba her gün mü veriyorsunuz ve çocuğunuz kac aylik acaba?
kayram3307 Ocean çinko magnezyum c vitamini içeren bi vitamin var onu kullanıyorum Enterogermina kids Elfa liquit balık yağı kullanıyorum
Pnay Menekkse mide problemi yoksa hergün bir iki tatlı kaşığı tahin,pekmez bir yerde okumuştum. Biz çok faydasını gördük. Kreşe gitmiyor ama çok hastalaniyordu
kayram3307 Foto atmayı beceremedim. Orzax imunol yazıyor üzerinde ( ekinezya propolis beta glukan vitamin c çinko) varmış içindd
nazlik Menekkse bacım inanirmsnz bilmem ama ben şifayı kefirde buldum 😂 evde mayaliyorum oğlum kreşe başlarken vermiştim düzenli içiyor o günden beri