Arkadaşlar midemde 8 aydır bu bakteri varmış biyopsi sonucunda çıktı fakat ben ilk başlarda hazımsızlık şikayetiyle gittim doktor şurup yazdı geçti biyopsi sonucundan önce iyileşince gitme gereği duymadım biyopsi sonucunu öğrenmeye bu iki aydır midem bulanıyor ağrıyor belim ağrıyor du iki üç gündür ise midem çok çok ağrımaya başladı doktora gittim bu bakterinin olduğunu söylediler hemen tedaviye başlayalım dedi eşimlede uzun zamandır çocuk istiyorduk olmuyordu ya dedim her ihtimale karşı yine de erken gebelik testi yapayım dedim ve pozitif doktorun yanına gittim ilaçlarımı değiştirdi bir tane Augmentin adında bi antibiyotik yazdı ama ben çok korkuyorum antibiyotik sonuçta ne yapacağımı şaşırdım 😔