Kızlar son zamanlarda aşırı bez taşması postları görüyorum. Bende bu sorunu yaşıyodum. Sonra bu yöntemi öğrendim. Bebeğim 9,5 aylık aylardır taşma yaşamıyorum. Bu arada en çok taşma yaşanan sleepy külot bez kullanıyorum 2-3 aylık olduğundan beri. Külot bez daha çok taşıyor diyorlar ama gerçekten bu yöntemle onda bile taşmıyor. Şimdi 3 tane kuralımız var bunu yaparsanız dua edeceksiniz bana. Bazen 16 saat gece değiştiremediğim oluyor , taşmıyor..
1- Bedene uygun hatta mümkünse 1 beden büyük bez ben öyle yapıyorum. ( Bebeğim şuan 8,5 kilo. 5 numara sleepy kullanıyorum 8 kilo olduğundan beri , yani gerçekten bir beden büyük )
2- Zıbını asla sıkmayacak uzun olacak. Yoksa bezi sıkıştırıp yanlardan taşma yaptırıyor.
3-Bu resimde yazdığım şeyleri mutlaka yapın.

İnşallah işinize yarar ❤️