Kızlar selam 2 ay 24 günlük bebeğimin bugün altını değiştirirken yine kaka yaptı ve yaparken bildiğimiz köpüklü yaptı ilk kez böyle gördüm çoklu diyet yapıyorum 2 hafta oldu bi çok şeyi çıkardık süt ürünü vs de dahil tabi ama farklı yediğim bi şey alerji yapmış olabilir mi acaba dün de zaten çok ağladı huzursuzdu yemiyorum yani bi çok şeyi neden böyle oldu kakası anlamadım mukus hep vardı zaten bazen az bazen çok diyet başlamamızın bi nedeniydi sizde de oldu mu acaba