Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı kırkım çıktıktan sonra doktorum bu hapı önerdi emzirdiğim için bunu kullanmaya başladım ilk zamanlar çok sık adet görüyordum şimdi 1 ay olcak nerdeyse olmadım ama kaç gündür olcak gibi kasık ağrılarım var bir iki kerede kahvemsi lekelenmem oldu karnım şiş şuan olamadığım için ama bi yandanda korkuyorum acaba hamilemiyim diye yoksa hap yüzündenmi böyle oluyor sadece hapla değil kondom ve geri cekilme yöntemiylede korunuyorum şüphelendiğim bi durumda olmadı hamile olma ihtimali için ama yinede düşünmeden edemiyorum bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen