aybarsbebekk 5 ay 20 günlük bebeğim gece en az 10 defa dönmeye çalışırken yerini bulamıyor rahat edemiyor sanki ağlayıp uyanıyor düzeltiyorum geri uyuyor. Şaştım ya 40 dk ya bir ayaktayım bu dönmelere önerisi olan var mı?
suheyla92 aybarsbebekk benm oglum da ayni uyutup yatagina koyuyorum bi sure sonra yuzustu donmus yatagin kenarinda sikismis geri de donemiyo agliyo hadi kalk duzelt uykusu acilmis oluyo geri uyut 🤦♀️
asya343 aybarsbebekk Benimki de öyleydi sürekli yüz üstü dönüp ağlıyordu beni çevir diye her dk kalkıp düzeltiyordum artık sinirden ağlamıştım hep böyle mi olacak diye 😀 yeni keşfettikleri için bi ara deneyip sonra yavaş yavaş öğrenince bırakıyor
babyboy_35 aybarsbebekk ay benim oğlumda böyle gerçekten birde yüz üstü kalıyor başlıyor ağlamaya annemde bu gece bizde kaldı bu çocuk doymuyorn diyip durdu onada ayrı sinirm bozuldu 🤦🏼♀️😂
fatma_sonmez aybarsbebekk şimdi dönmeye çalışıyor bebekler yeni öğrendikleri şeyleri geceleri tekrar ederlermiş benimki 7 aylık kalkıp yaylanıyo emekleme zamanımız sanırım geçici merak etmeyin
Maviorkide Aslında dönmeyi keşfettiği için heyecandan yapıyor heyecanı geçince normale gelecek malesef ki zaman lazım
aybarsbebekk asya343 haa geçecek yani kendini bir sağa bir sola çevrip çevirip duruyor sonrada rahat edemiyo yüz üstü dönüyor geri dönemiyor ağloyor çıldırıcam ya
nilayalin aybarsbebekk benim ikizlerimde sürekli dönüyorlar ve biri yüzüstü gelince hala ağlamaya başlar diğeri yüzüstü gelince başını yana çevirip uyumaya devam ediyor zamanla öğrenecekler sanırım ilk zamanlarda bizde baya zorlanmıştık ikisi birden yapınca birde 😊
aybarsbebekk nilayalin aslında yüzüstü yatsa belki rahat eder ama kolu vücudunun altında kaldığı için ağlıyor
aybarsbebekk slnpkmm ama kundak olsaydıda bu sefer onu bıraktırmaya çalışacaktım. 4 aydan sonra kundagı bırakmak lazım diyorlardı
slnpkmm aybarsbebekk moro refleksi 3.ay bitiyor ilk 6ay kundak yapabilirsin kundağa alışma olmuyor ama çıkardığın zaman istediğin gibi yatırırsın yine
aybarsbebekk birprensannesi41 4,5 aylıkta başlamıştı gayrete . Şuan 5 ay 20 günlük bir sağa bir sola yuvarlanıyor. Ama sürekli aynı yöne yuvarlanamıyor kolunu kurtaramıyor henüz
birprensannesi41 aybarsbebekk benimkide 3 ay 10 günlük yan donuyo sadece yuz ustu daha donmuyo geç değil dimi yüz üstü dönmesi için