Artık dayanacak gücüm kalmadı, bu ne arkadaş ya 22 aylık olacak yeni doğandan beter oldu yaz girdiğinden beri 1 hafta sanırım bir hafta deliksiz uyudu.. saat başı kalkıyor bazen bi kere kalkıyor ona bile şükrediyorum bazen bi kere kalkıyor saatlerce yatmıyor saat birde kalkmıştı mesela halen direniyor valla çıldırmama ramak kaldı 😢🤷🏼♀️