xxanne34 bebeğiniz sakin bir bebekse zorlanmazsınız değilse zorlanırsınız iki çocuğum var biri 5 yaşında olacak 3 yaşına kadar uçak yerden gidiyor sanıyordu çünkü havalanmadan daha uyuyordu hala daha uyur çoğu zaman uyumazsa da durur sakince ikinci çocuğum 13 aylık 4 aylıktan beri bazı aylar 6 kere seyahat ediyor uçakla git gel ama böyle bir bağırma yok ağlama değil yani ağlamıyor ama bağırıyor asla uyumuyor emmiyor sürekli hostes çağırma düğmesine falan basıyor bizimle aynı uçağa denk gelenler çocuk yapmaktan vazgeçiyordur kesin ama bir saat her türlü geçer bebek arabanız büyük olsa da ya da güvenliklerden geçerken valizi indir kaldır yapmanız gerekse de bebeği güvenliğe verebilirsiniz tutuyorlar o şekilde çoğu yerde bebekli olduğunuz için geçiş önceliğiniz var zaten