kayram3307 biz de çok bunaldığımızda bağırıyoruz sonra da pişman oluyoruz çok sert davranıyoruz diyoruz çocuğa. Ama hiç durmuyor, telefon tablet istiyor bi ara alıştırdım hiç vermiyordum eline sonra yemek yerken yine vermeye başladım başka türlü her yemeği yemiyordu. Şimdi tabletsiz mama sandalyesine oturmuyor, üstünü değiştirmek altını değiştirmek istemiyor. Parka gidiyoruz durmuyor alıp başını gidiyor. Jaluziyi oynatıyor yapma diyoruz gülerek daha çok yapıyor. Evden kim çıksa arkasından ağlıyor, bi ara televizyona bir şeyler fırlatıyordu şimdi bize fırlatıyor ne bulursa. Dışarı çıktığımızda elini bazen tutturmak istemiyor, eve kesinlikle gelmek istemiyor her seferinde çığlık çığlığa eve giriyoruz tüm sokakta bizimkinin ağlaması çığlıkları. Bu aralar gece çok sık uyanıyor yalnız yatmak istemiyor. Kısacası ne evde ne dışarda durmuyor ne zaman geçecek bu günler bilmiyorum şimdi işe de başlayacağım hem iş hem bebiş üstelik 2 yaş bebesi bayağı zorlayacak gibi 🙂