Yorumlara şöyle Bi baktım da 17 aylık oğlum erken mi girdi 2 yaş sendromuna diye düşünüyorum her şeye çığlık atmalar uyurken bile uyku içinde çığlık atıp uykuya devam etmeler, bez değiştirirken binayı inletiyoruz, sokaktan ağlayan bi çocuk geçsin ona bile çığlık atıyor, parktaki çocuklara çığlıklar tepki veriyor, bişeye uzanıp alamayınca çığlık atıyor ama avaz avaz boğazı gıcıklanana kadar. Bebek arabasına binmek istemiyor yürüyerek gidecek dışarda onda da onun istediği yöne gidecekmişiz istediği olmayınca kendini yerlere atıyor vallahi utanıyorum dışarda insanlardan kucağıma alıyorum kendini geri atarak ağlıyor kan ter içinde kalıyorum. Tuvalete girsem yerden yere atıyor kendini bunlar 2 yaş sendromumu şimdi?