bikupakahvee Demir damlasını alalı 10 ay oldu kutusunu attım tabii üzerinde son kullanma tarihi yazıyorda ben mi göremiyorum ya yok Yada ne kada daha süre kullanıcam içinde var hala
Birdunyabircennetannesi TETT yazan yerde yazıyor normalde ama boş orası Size tavsiyem kullanmayın eczanelerde neler dönüyor maalesef siliyorlar tarihi yakınsa