livanurvealpinannesi61 GizemElf ben trendyoldan aldım 1 ci sınıfa geçince termos alıcam küçük kızım öğle de yemek yemeyi seviyor
SeverusSnape GizemElf merhaba, ben vagonlife aldım. Kolay açılıyor ve koku yapmıyormuş. Bölmeleri de yeterli, geniş bir kap.
GizemElf SeverusSnape bende bunun gibi aldım ama plastik olduğundan acaba çelik mi alsam diye düşünüyordum 🙂
SeverusSnape GizemElf ben bu yeterli olacaktır diye düşündüm, çevremden de çok önerildi. Sadece suluğunu içi çelik aldım o kadar :)