jap surekli agzinda dursun istiyodu, ne kendi uyuyodu ne beni uyutuyodu. Surekli yorgun, surekli halsiz, sirt agrisi derken. Gece yorgunluktan cektim agzindan basladi miziklamaya. Yattik yerden pispis yaptim aglama devam, omzuma aldim pispisledim aglama devam, koridorda gezerek pispisladim aglama devam, yaktim isiklari gece vakti komple uyandirdim. Meyve teklif ettim, oyun teklif ettim. Uykudan bayikma raddesine gelince lambalari kapatip omuzda koridorda gezerek pispisladim tekrar. Uyudu kaldi, o gece sabaha kadar 3 4 kez bunu tekrarladik, ertesi gun 4 5 kere uyandi. 3.gun uykudan uyaninca bisiler yemek aliskanlik yapmasin bide diye sadece oyunla gecirdim. O gun de bin2 3 kere uyandi. Sonraki gunlerde ilk koridorda gezerek pispisladim uykuya geri döndü. Benim bana gore hata yaptigim meme uyku bagini tamamen kesmemek oldu. İlk gece uykusunda ve gunduz uykusunda emerek uyuyodu. Bide onlari kescem diye sonradan tekrar ugrastim. 1ay sonunda sulugunu kendi bulup suyunu icip uykuya devam etmeye baslamisti artik.