kayram3307 oyun gruplarına goturdum ama yetmiyor haftanın bir günü 🥺 kreşe vercem viçdan yapıyorum vermesem evde sinirli bir anne oluyorum, etkinlikler yapamıyoruz, kücüğümle de ilgilenemiyorum. Zaten 1 yaşında memeden kestim bire böyle yapınca hakkına girdiğimi düşünüyorum 😓 gercekten yapabiliyor olsam dusunmem bile çok üzülüyorum eve bi misafir geldiği zaman hemen odasından oyuncaklarını getirir bak bak diye oyun oynamak ister. Oyun arkadası istiyor ben yanında yoksam tek basına oynamıyor. Ama akranı olursa çok mutlu bir bebek oluyor bilmiyorum kafam allak bullak bir ay versem zaten anlarım değil mi okulun bahçesine girmek isteyip istemediği bile kendini gosterir. Belkide çok iyi ğelecek bilemiyoruz ki.