pnar56 Kızlar başka bebeği emzirdim sonra süt sağdım gönderdim sütüm kesildi nazara geldi bebeğim 3 aylık ne yapmam lazım yardımcı olun🙏
mihni pnar56 ben de hastanede süt sağıp gönderdim küvezdeydi bebeğim, hemşire mama verirsin emzirip dedi ben de sağdığım sütü veririm dedim. Israrla mama da ver dedi sonra kalan sütlerimi getirmeye gidince senin de sütün amma varmış dedi bildiğin şelale gibi derler ya öyleydi hemde hızla doluyordu sağdığımda o gün bugün sütüm çeyreğine indi. Bebeğim 6aylık mama takviyesi alıyor yine emziriyorum ama nazar gerçekten değiyor sağdım neler yaptım yok sağım bebek emmesi gibi olmuyo bol bol emzir artarsa artar artmazsa olsun şükür
pnar56 mihni benimde öyleydi sağdığım zaman fışkırıyordu resmen bebeğim emince de akıyordu şimdi hiç yok meme reddi yaşadım tekrar nasıl alıştıracam bilmiyorum çok istiyorum anne sütü de alsın mama da yesin
mihni pnar56 benim de red vardı slikonla emzirdim ama slikonla doyamıyodu öyle zorlandım ki sürekli çekip denedim en son 3 aylıkken tuttu tuttuktan sonra hiç slikon takmadım tutmaz gibi geliyordu hiç ama becerdik sonunda. Sağınca artık az olmaya başlamıştı çünkü
mihni pnar56 inşallahhh ama sık kullanmayın yani bi emsin aradan çekin çünkü daha önce emmiş anladığım kadarıyla benim ucu azdı ayakta emzirin yürüyerek vs vs inşallah memeye döndürürsün döndüremezsen de üzülme mama meme bi şekilde büyüyecekler dünyanın sonu değil🌺
defnnee Benimde beneğim emmedi sağdım verdim 1,5 aya kadar sonra bıraktım sütüm azalınca ama elimle sıkınca hâla geliyor şuan 2,5 aylığız çoğalırmı birşeyler yapsam emer mi geri memeyi