Hanımlar bir sorum olacak yadirgamak için sormuyorum hoşuma da gitmiyor açıkçası. Kakamizi yapamıyoruz,ek gıdaya geçtik,gazimiz çıktı gibi neden bebisin yaptığı her şeyde bizli konuşuluyor bana çok saçma geliyor. Bende anneyim ama hiç böyle konusmadim neden böyle deniyor 🙄