nehired benim bebişim kafası üçgendi resmen 😣 ben bi gün sağa bi gün sola bi gün sırt üstü(bunu tavsiye etmem) yatırarak çok uğraştım. En son geçirdiğimiz kaza sonrasında bebeğim yoğun bakımdayken durumu anlattım doktora işte “ bu tıkanma sırt üstü yatırdığım gün oldu. Kafa şeklini düzeltmek için”dedim. Doktor dedi ki kafa şekli 2 yaşına kadar kendi oturur dedi.