Merhaba arkadaşlar. Bugün doğum yapalı tam 40 gün oldu. Ama ben hala maratona alışabilmiş değilim. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Arkadaşım yok. Eşimin bir gün izni var ve yaşadığımız yerde bebek arabası ile gezmek bir zulüm olduğu için tek başıma çıkamıyorum. Evde olmaktan çok bunaldım. Benim gibi olanlar var mı gelin dertleşelim. ☹️