selinbati merhaba, ben bebeğim 6 aylıkken uyku eğitimi almıştım, o zamanlar kalkamıyoru tabi ama şimdi kalkıyor oturuyor hopluyor vs. Eğer bebegim yatırdıktan sonra kalkıp oturup oyun haline çevirirse bebeğimi 10-15 dk kendi haline bırakıyorum beşikte. Mayışıp uyku moduna geçiyorsa karışmıyorum, ama yatmazsa yanına gidip “hadi şimdi uyuyoruz” diyor geri yatırıyorum. Eğer çok oyuna döndürdüyse önce salonda geçiyoruz biraz, camdan falan bakıyoruz, evin icinde yürüyoruz vs. Sonra odasına geçip yeniden rutinini yapıp yatırıyorum. Yeni beceri,atak, diş pek düzen bırakmıyor tabi ama genelde düzenini bozmuyorum uyum sağlıyor bir süre sonra.