Kızlar lokal anestezi yaptırmam gerekiyor. Yapıldıktan sonra sütümü sağsam, ne kadar süre sonra bebeğimi emzireebilirim biliyor musunuz? Ya da bi sakıncası olur mu bebeğe? Sezeryan doğumdada genel anestezi sonrası bebeğim doğunca emzirmiştim, onada sütümden geçmiştir aslında o zamanda??