Benim ikizlerim var gaz damlası ikisinde de işe yaramadı hatta damla verdiğim günlerde daha huzursuzlardi 🥺 ayaklarının altına ısıtıcı yağlar sürdüm lavanta acı elma vs. Üzerine çorap giydirdim öylece gaz sancısıni bitirdik çok şükür ama herkeste işe yarar mı bilmiyorum benimkiler kış bebegiydi